Prim. Univ.Doz. Dr. Manfred Mühlbauer

• Donnerstag Geschlossen
3,1
2,8

Unsatusfactory results

I hade three spine surgeries with Prof Muhlbauer. The first Lumbar did not go well, and three months I needed another lumbar surgery. The third lumbar surgery was 15 years later. It did not resolve my problems and over time I lost my mobility. Prof Muhlbauer recommended another lumber decompression surgery. Several second opinions from other surgeons revealed that I did not need a fourth lumbar surgery but rather a cervical surgery. Prof Muhlbauer agreed with the second opinions and offered to undertake this operation. To avoid further complications, I choose another surgeon and luckily I recovered my mobility and problems I had before the third surgery were completely resolved.
Prof Muhlbauer is a highly respected surgeon, however, it is always worthwhile getting second opinions and ensuring that the surgeries are intended to address the source of the problem.

Konsultation

10 Minuten in seiner Ordination bekam ich unerklärlich hohe Rechnung und allgemeine Diagnose. Den Grund, warum ich zu ihm kam, wollte er überhaupt nicht berücksichtigen.

Sehr einfühlsamer, kompetenter Neurochirurg !

Nach einem schweren Bandscheibenvorfall wurde mit Herr Prim. Univ.Doz. Dr. Manfred Mühlbauer empfohlen, - sofort nach der OP war ich schmerzfrei !

Unendlich Dankbar

Am Höhepunkt meiner Verzweiflung wurde ich an Prof. Dr. Mühlbauer vermittelt, der meine Vertebrostenose auf hervorragende Weise chirurgisch behandelte und mich von unsäglichen Schmerzen befreite. Dr. Mühlbauer ist nicht nur ein hervorragender Chirurg, sondern in erster Linie ein MENSCH .
Ich bin unendlich Dankbar für meine neue Lebensqualität.

Sehr nett und vor allem - kompetent

Ein komplexe HWS -Operation welche von anderen Ärzten mit: 'ich glaube nicht dass sich da noch wer drübertraut' klassifiziert wurde, hat Herr Dr. Mühlbauer exzellent hinbekomme. Die Vor und Nachbetreuung war zu meiner vollsten Zufriedenheit. Danke !
2,8